Pagina's

vrijdag 23 oktober 2020

Volg je hart

                                                                         Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie weer een kaart zien met een schitterende mal van Dutch Doobadoo. Het is wel een favoriete mal van mij hoor. Ik zou afgelopen zaterdag een workshop geven bij Mariannes Hobbyshop. Helaas kon deze niet doorgaan. Dit is mijn kaartje geworden voor de workshop.


Ik heb gebruik gemaakt van Cart Art A4 Cortado 470.713.804.



Het mooie designpapier is van ScrapBoys Loveland. De mooie snijmal is een snijmal van Mariannedesign LR0670. Volg je hart is een tekststempel van CraftEmotions 130501/1320. Het mooie pijltje waar de tekst op staat komt van snijmal 115633/0521.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een fijn weekend.



3 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een leuke mal en wat een prachtig papier!
Je hebt er een schitterende creatie mee gemaakt.
Groetjes Caroline

JanniedenButter zei

Wat een geweldig leuke mal is dit Ineke!
En wat heb je er een prachte creatie mee gemaakt.
Wat knap om steeds weer wat nieuws te verzinnen!
Groetjes Jannie

Ria van Veldhuizen zei

Schitterend, Ineke!