Pagina's

zaterdag 10 oktober 2020

De beste wensen

 

                                                                     Hallo allemaal

Vorige week ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn. Ik laat jullie vandaag een schuifkaart zien. Wat is deze leuk om te maken. En Crealies heeft er een hele leuke stans voor om deze te maken


Voor de basis heb ik mooi blauw karton gebruikt. De 2e laag is wit cardstock. Dan komt het mooie designpapier. De mooie cirkels heb ik gestanst uit wit cardstock en designpapier. Je kunt er een 2 of 4 zijdige schuifkaart van maken. Ik heb gekozen voor de 4 zijdige.



Ook heb ik  de leuke hoekjes gebruikt. Je kunt ze zowel in het papier stansen als los. Ik heb ze los gestanst om ze op te plakken. Wat zijn deze mooi en fijntjes.


Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren, want deze schuifkaart is erg leuk om te maken. Ik wens jullie weer een fijne dag.

Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn


Crealies dies/stansen:

 

Crea-Nest-LiesXXL no.  7

Crea-Nest-LiesXXL no.  21

Crealies Duo Dies no. 49

Crealies Tekststansen no. 106

Crealies Inside or Out no. 18

Crealies Cardzz no. 26

 

3 opmerkingen:

Joke Mulder zei

Hoi Ineke is hier ook een beschrijving van? Het is een prachtige kaart geworden

José G. zei

Schitterend, en zoals Joke hierboven al vroeg, is er een beschrijving van?

Elly zei

Hij is prachtig Ineke.
Handig dat er nu een snijmal van is. Wij gaan hem as dinsdagavond maken als Samen Creatief gegeven door Debby, als team hebben we hem al af natuurlijk en was superleuk te maken.
Groetjes Elly