Pagina's

zaterdag 24 oktober 2020

Demo Noor en Zo

 Hallo allemaal,

Zaterdag 31 oktober is er weer een gezellige demodag bij Noor en Zo in Waspik. Het gaat deze dag op afspraak en er mogen niet meer als 6 mensen gelijk. Maar zo fijn als dit kan. Miranda Bouhof en ik geven een demo met de mooie artikelen van Noor! design en Dutch Doobadoo.

Ik heb ook deze kaart gemaakt met de mooie mallen van Dutch Doobadoo en heb hier de leuke gnoom gebruikt. Dit is mal 470.713.815. Het mooie designpapier is van Craft and You. de mooie snijmallen zijn van CraftEmotions. De mooie ronde mal is artikelnummer 115633/0531, de mooie sterren komen van snijmal 115633/0253.


Ik hoop dat er veel een afspraak maken per mail (info@noorenzo.com) voor volgende week zaterdag. Zie ik je volgende week? Ik wens iedereen een heel fijn weekend.





2 opmerkingen:

Elly zei

Hij is echt prachtig Ineke.
Ik kan helaas niet komen, heb die dag een online workshop.
Groetjes Elly

Liefs Ineke zei

Ik snap het hoor Elly, ook gezellig toch. Dank je wel hoor, liefs Ineke