Pagina's

vrijdag 2 oktober 2020

Hugs Kisses, and Christmas wishes

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met schitterende materialen van Studio Light, deze zijn bij CraftEmotions verkrijgbaar. Wat een mooie winterserie is dit.


Ik heb gebruik gemaakt van de mooie snijmal - STENCILSL300. Wat mooi zo open aan de zijkant.


Verder heb ik de mooie snijmallen WC325 en WC327 gebruikt. Ook zo mooi bijpassend bij de plaatjes uit paperpad BASISWC334. Ook het mooie designpapier komt hier uit.


De tekst komt van STAMPWC488.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een fijne dag.

Liefs Ineke


5 opmerkingen:

Lia zei

Supermooie materialen waar je een prachtige kaart mee hebt gemaakt!
Lia xx

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kerst kaart,en is zeker leuk aan de zijkant ,heb er één daar de bloemen een klein beetje openstaan ,ben er zelf niet zo weg van .
Mooi gemaakt.
groetjes Marjan.

Elly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Cobie zei

Wow ... wat MOOI!
Groetjes Cobie

Martha zei

Ontzettend mooi