Pagina's

dinsdag 27 oktober 2020

Demo Dutch Doobadoo Noor en Zo

 Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag 31 oktober mag ik weer een demo geven bij Noor en Zo in Waspik. Deze dag gaat op afspraak en werken we in tijdsblokken. Er zijn nog maar enkele plaatsjes vrij om half 2. Wil je ook graag komen kijken en er eventjes uit, maak dan een afspraak via de mail info@noorenzo.com.

Ook deze kaart heb ik dan natuurlijk bij me. 


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe Craftykit 472.100.005. Wat een schitterende kit is dit weer. Hij is eigenlijk bedoelt voor mannenkaarten maar ik heb er deze vintagekaart van gemaakt.





De mooie ovaal is van Mariannedesign snijmal LR0670.


De mooie bloemen komen van een snijmal van Noor! Design 6002/1514. De tekst komt van een stempeltje van Mariannedesign CS0888.


Zie ik jullie ook a.s. zaterdag 31 oktober bij Noor & Zo? Heb je nog geen afspraak gemaakt. Doe het snel want vol is vol. 





3 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Wat een prachtige kaart Ineke!
Heel mooie combinatie van alles.
De bloemen zijn ook superrr mooi!
Groetjes Jannie

Nicolette zei

Heel erg mooi Ineke.
Groetjes Nicolette

Elly zei

Prachtige kaart Ineke. En ik wens je veel plezier as zaterdag.
Groetjes Elly