Pagina's

vrijdag 16 oktober 2020

Sand, Sun and Sea

                                                                          Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de schitterende materialen van Noor! Design.


Ik heb allereerst het schitterende designpapier uit paperpad Ocean Avenue 6011/0663 gebruikt. Wat een schitterend designpapier is dit.





Ook heb ik de snijmal 6002/1455 gebruikt en heb hierin een ovale blister verwerkt. Het mooie randje aan de voorkant is snijmal 6002/1456.


De kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Dit is mal 470.713.781. Al die leuke plaatjes die ik gebruikt heb horen bij het mooie designpapier.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag.



1 opmerking:

Elly zei

Prachtig Ineke.
Groetjes Elly