Pagina's

zondag 4 oktober 2020

Bloghop Noor! Design nieuwe artikelen


Goedemorgen allemaal,

Er ligt alweer een nieuwe collectie met Noortjes in de winkel sinds vorige week. 


 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 4 oktober langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan. 
En dit is mijn kaart geworden.



Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe bloem gebruikt dit is snijmal 6002/1514 en het schitterende randje 6002/1545.



Aan de zijkant heb ik de mooie snijmal 6002/1333 gebruikt en de ovale basismal is snijmal 6002/1455.
De kleine boompjes komen van snijmal 6002/1506 en de grote boom is snijmal 6002/1507. De leuke hertjes komen van snijmal 6002/1508. De takjes onder de bloem heb ik gestanst met snijmal 6002/1509.
De basis van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Vanaf hier mogen jullie verder hoppen naar Hanny

Wat kan je met deze schitterende snijmallen weer leuke tafereeltjes maken. Ik wens jullie nog heel veel hopplezier en vergeet niet verder te hoppen naar Hanny.





7 opmerkingen:

Lucky L. zei

Prachtige kaart! Alles mooi gecombineerd! Leuk hoe je de hertjes bewerkt hebt!
Groetjes Ingrid V.M.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart Ineke! Heel leuk met de hertjes en de nieuwe bloem! Groetjes Betha

Gonny zei

Ze zijn allemaal weer heel mooi Ineke

Engelchen zei

Alweer zo een prachtige winterkaart. Super mooi met die malletjes.

miriam zei

Wauw wat een mooie kaart zijn ook mijn favoriete kleuren gr miriam

Cobie zei

Weer een Schitterende kaart Ineke. En die kleur .... daar word ik zooo blij van.
Groetjes Cobie

JanniedenButter zei

Je kaart is super mooi Ineke!
Wat een geweldig mooie mallen zijn dit!
Groetjes Jannie