Pagina's

vrijdag 26 juni 2026

Easelbox met Growing and Blooming

  


Hallo lieve bloglezers,

Hier ben ik weer eens met een creatie. Jullie weten misschien al dat ik heel graag het punchboard gebruik om een shadowbox te maken. Vandaag laat ik jullie een easelbox zien.


Dit is de voorkant van mijn box. Ik heb gebruik gemaakt van de Growing and Blooming collectie van vorig jaar. Ik vind deze kleuren zo mooi.

Allereerst maak je 2 lijstjes van dezelfde maat en verbind deze met een ruggetje aan elkaar.
dan maak je nog een kleiner lijstje die je er in kunt hangen doormiddel van een strookje aan de bovenkant.



Ik heb voor deze box ook een snijmal van de Creative Craftlab gebruikt.


En de kleine past er precies in,



Hierboven zie je de onderkant.


Ik vond deze box heel fijn om te maken en wilde hem ook graag voor dit blog maken. Ik wens jullie weer een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Groetjes van Ineke
























zaterdag 30 mei 2026

U bent mijn Anker

 

Lieve Bloglezers,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb deze keer gebruik gemaakt van het punchboard shadowbox. Wat kan je veel mooie dingen hiermee maken.


Je snijdt 2 maal dezelfde maat cardstock van 25 x 25 cm. bij alle 2 ril en pons je zoals aangegeven bij het punchboard


Meet eerst voor 1 box designpapier op en plak deze vast in de box, Dan ga je hem vouwen en plakken.


Zo ziet hij er uit als deze geplakt is

Dan pak je de andere en meet je vanaf de laatste rillijn en teken je een vierkant. Dit doe je op ongeveer 1.6 cm.


Die snijd je uit en plak er acetaat in. Plak dat tot net voor de rillijnen, dan zie je er ook helemaal niets van aan de binnenkant,



Zo is mijn box geworden, Ik heb een snijmal van de Creatieve Craftlab gebruikt en die zo gemaakt dat het een kader rond het acetaat is.


Zoals hieronder ziet je box eruit.





Je kunt er ook nog een leuk cadeautje indoen. Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag,

Veel liefs Ineke













zaterdag 4 april 2026

My Hope is in You

  


Hallo lieve bloglezers,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb de mooie JMA collectie Tide of Hope gecombineerd met een mooie basis snijmal van StudioLight. Het is zo'n prachtig folded card 
SL-ES-CD1085.


Snijd 2 maal de mal uit cardstock.


Snijd uit de 2e laag 2 maal de kartel en 1 maal de gladde vorm uit van cardstock


Plak de gladde kant in het midden op elkaar. Zo krijg je het drieluik.


Plak de 2e laag op en kijk goed hoe je ze plakt want de ene kant loopt iets anders als de andere omdag hij gedraaid is.


Dan snijd je designpapier. 2 maal met de kartel en 1 maal met de gladde snijmal.


Het designpapier wat in het midden geplakt is bevat ook deze mooie vuurtoren, Die heb ik apart uit gestanst en onder de mooie vorm verwerkt. Dit is snijmal JM-TH-CD1097.


En zo krijg je een prachtig drieluik.


Ik heb ook het mooie net met zeewier gebruikt. Snijmal JMA-TH-CD1096.


Het mooie designpapier komt uit paperpad JM-TH-DPP434.


De plaatjes komen van JMA-TH-DCPP433


De mooie teksten komen van clearstamp JMA-TH-STAMP934



Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden. Ik wens jullie een hele fijne dag en dank jullie wel voor het kijken. Tot de volgende keer maar weer,

Liefs Ineke