Pagina's

donderdag 17 oktober 2019

Winter

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens na een lange periode van afwezigheid voor het blog van Papicolor. Helaas nog niet met een hele uitgebreide post, wat door omstandigheden helaas nog niet ging, maar het begin is er weer. Ik laat jullie een eenvoudig kaartje zien met het prachtige papier van Papicolor.


Ik heb de volgende papiersoorten gebruikt voor deze kaart



Ik heb een kaart van kraft gesneden op 15 x 15 cm en deze bewerkt met witte gesso, dat geeft een beetje winter effect.
Het blauwe karton is 14,5 x 14,5 cm
Het witte karton is 14 x 14 cm. Deze heb ik bewerkt met een embossingmal van Studio Light.


De bloemen zijn van CraftEmotions en heb ik ook bewerkt met een beetje gesso. Het plaatje is van Jelliedesign.


Dit is een eenvoudige winterkaart, maar toch hoop ik dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Heel veel liefs van Ineke


2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart, leuk met het doorkijkje en de prachtige poinsettia's.
Groetjes
Nancy

Elly zei

Een hele mooie kaart Ineke.
En je doet het toch maar weer wegens onmstandigheden, knap hoor.
Groetjes Elly