Pagina's

maandag 14 oktober 2019

Winter Feelings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik gemaakt heb me een Dutch Doobadoomal. Ik had dit model gezien bij Kim Honcoop en vond het ook heel leuk om ze te maken en mijn eigen draai aan te geven.


Ik heb al basis mal Card Art A$ Accolade 470.713.739 gebruikt.




Het mooie designpapier is van Craft & You Christmas Vibes. De stempel is van Studio Light STAMP SL390. Ik heb deze bewerkt met witte embossing poeder van Nuvo.


Hier heb ik een plaatje gebruikt van Studio Light uit het stansblok Winter Feelings WF86. De mooie frames zijn van Pronty Chipboard Barok frames 492.010.004 made by Jolanda de Ronde. Ik heb deze frames bewerkt met Glacier paste van Nuvo Golden Era.






Ook heb ik nog labels in de pocket gemaakt met de snijmallen van Crealies. De mooie kerstbloem is van CraftEmotions snijmal 115633/0432.




Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooi Ineke

Elly zei

Hele mooie tags Ineke.
Groetjes Elly