Pagina's

donderdag 24 oktober 2019

Bloghop nieuwe artikelen Dutch Doobadoo

Hallo allemaal

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie is weer om van te smullen. Wees gewaarschuwd voor je verder kijkt.
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst





Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 24 oktober t/m 26 oktober 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
En dit is mijn kaart geworden.



Ik heb gebruik gemaakt van mal 470.713.183. Wat een leuke shape mal is dit weer. Geweldig.



Ik heb ook gebruik gemaakt van de Greyboard art frames squares A5. Artikelnummer 492.500.002.
Ik heb deze bewerkt met gesso en glacier paste van Nuvo.

Hier vandaan mogen jullie verder hoppen naar Hanny Rottjers

Ik wens jullie heel veel hop plezier.

Liefs Ineke

28 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Ineke, dit is een.toffe basismal, kan je alle kanten mee uit!
Benieuwd naar de rest van de DDBD-release-bloghop...

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart en leuke basismal! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Deze mal is echt veelzijdig. Ineke wat heb je er weer een plaatje van gemaakt geweldig

Gerrie zei

Een mooie frisse kaart met dit heldere blauw. Mooi, zoals altijd van Ineke!

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt met deze heel erg leuke mal ! Prachtig !
Groetjes, Odette.

Jannie den Butter zei

Ook jou kaart is weer heel mooi Ineke!!
Deze mal kan je vaak gebruiken denk ik.
Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Jannie

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart weer Ineke! Helemaal jouw stijl... Leuk DDBD mal voor alle gelegenheden

Hobbygroet Lisanne

Greta M. zei

Erg mooi gedaan. Ik zie veel mogelijkheden!

Gerda zei

Mooie kaart, in mooie kleuren!

Antonette Groenendijk zei

Heel mooi en een mal met veel mogelijkheden.

Bea zei

Wauw wat ook een schitterend creatie Ineke, toppie...

groetjes Bea.

tine zei

Wat een leuke shape mal is dit weer.
Ook hier weer een typisch Ineke stijl kaart van gemaakt!
Al die mooie mallen, ik word hier helemaal blij mee!

groetjes
Tine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je waarschuwing kwam te laat Ineke, ik heb al veel moois voorbij zien komen. Jij hebt ook weer een mooie creatie gemaakt met behulp van een leuk model stencil. Mooi opgebouwd en aangekleed heb je dit originele model.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Hoi Ineke...leuk dat ik hier weer mag reageren voor een geweldig leuke bloghop...en daar heb jij weer een SCHITTEREND kaartje voor gemaakt...zo een gaaf nieuw modelletje...met prachtige accentjes allemaal...TOP!!!

lieve groetjes Rosina

Chrisje zei

ik vind de mallen terug heel mooi en de kaarten die jullie hebben gemaakt om te zien wat prachtig ik zal er terug enkele aanshaffen om ook zulke mooie kaarten te maken grtjs

Miriam Gubbels zei

Tja, weer zo'n mooie, het houd maar niet op. Super

afke zei

Een model waar je alle kanten mee op kunt!! Jij maakte er een mooie gave kaart mee!
Groetjes van Afke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaart. Ook nu weer een prachtige kleurencombinatie.

Elly zei

Hele mooie kaart Ineke.
Groetjes Elly

By XaLu zei

Wat een leuk model kaart! En schitterend die kleuren kraft met blauw!

Petra zei

Helemaal mijn kleur

Engelchen zei

Wat een super mooie kaart. Dat blauw maakt de kaart helemaal.
Super mooi Ineke.
Groetjes Geesje

Josee zei

Een geweldige kaart en wat leuk dat het "ribbelkarton" weer terug is van weg geweest.

Cobie zei

Geweldig, wat een prachtige kaart Ineke! Het model, het design papier de kleuren...TOP! knap gedaan!
Groetjes Cobie

Cinderella zei

Hoi Ineke,

Geweldig mooie creatie en nieuwe collectie
Ik hop weer eventjes verder ben benieuwd wat ik daar weer voor leuks ga zien.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
X

Gerine de Vries zei

Wauw! Wat een prachtige kaart in blauw tinten. Mijn lievelingskleur!
Wat een inspiratie weer!

Creatieve groet, Gerine

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een prachtige kaart. Zo mooi in ton sur ton blauw tinten. Liefs Monica

Klokje 1969 zei

Prachtige kaart van deze veelzijdige mal. Wat een mooie kleurencombinatie. Als ik zou doorga dan komen alle mallen op mijn lijstje voor 5-12. Groetjes Ellen