Pagina's

dinsdag 1 oktober 2019

Do what makes you happy

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met een hele leuke mal van Dutch Doobadoo. Ik heb dit leuke kaartje gemaakt voor de mailing van Dutch Doobadoo.


Dit is een hele leuke Fold Art Bendy card nr. 470.713.743


Het mooie designpapier is van Mintay. Wat is dit een leuk model om te maken.


Een leuk wit lijstje in de kaart maakt het tot een leuk geheel,




Ik wens jullie een hele fijne dag en ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.

Liefs Ineke


3 opmerkingen:

Elly zei

Zeer leuke mal en een prachtige creatie heb je gemaakt Ineke.
Groetjes Elly

Debby Kuster zei

wat een leuke mal weer. hij staat op mijn verlanglijstje....vind jou creatie heel erg super geworden

Cobie zei

Geweldig! … wat Mooi.
Groetjes Cobie