Pagina's

donderdag 17 oktober 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vorige week vrijdag hadden we een DT dag van Dutch Doobadoo bij CraftEmotions en kregen we een leuke workshop met werken met Cadence. Ik heb het mdf bordje afgemaakt en er mijn eigen draai aan gegeven.


Ik heb ook snijmallen van Craftemotions gebruikt en de mooie bloem heb ik bewerkt met wax van Cadence. Het is de antique pink 301290/6147.

De mooie bloem is snijmal 115633/0432. De mooie sterrenmal is snijmal 115633/0519.




Ik vond het heel erg leuk om met de Cadence te werken.

Ik wens jullie een fijne avond en tot de volgende keer.


3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie creatie Ineke. Mooie structuren heb je aangebracht op dat bordje. De gebruikte snijmallen zijn mooi en mooi bewerkt met de wax.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

heel mooie kleuren en effecten van die producten! Tof!
Nancy

Elly zei

Hij is echt heel mooi Ineke!
Echt mijn kleur.
Groetjes Elly