Pagina's

maandag 28 oktober 2019

KreaDoe - Jaarbeurs

Hallo allemaal,

Deze week is er weer een hele leuke beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. A.s. woensdag 30 oktober opent de KreaDoe haar deuren om 10.00 uur. Ik mag er een demo geven met mooie materialen van CraftEmotions bij de Hobbyboerderij uit Dongen op woensdag, donderdag en zaterdag. Jullie kunnen ons vinden op standnummer 8.F066. Het thema voor de demo is:

"Blisters om schudkaarten te maken"

Ik laat jullie hier vast een kaartje zien, die ik gemaakt heb met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo.
Ik heb voor de demo kaartjes gemaakt met de mooie ronde en sterren blisters van Tonic en de ronde en vierkante blisters van Mariannedesign.


Ik heb gebruik gemaakt van shapemal 470.713.184 Dutch Doobadoo shape Lily. Ik heb voor deze kaart de leuke sterren blisters van Tonic gebruikt.




Ik heb achter de blisters plaatjes van Craft & You gebruikt met wat leuk schudmateriaal. Het mooie designpapier is van Craft & You North Wind. De mooie kerstbloem is van CraftEmotions en is snijmal 115633/0432.


Ik ben benieuwd wie ik allemaal ga zien deze week. Tot op de Kreadoe allemaal!



3 opmerkingen:

Elly zei

Super mooi Ineke!
Helaas heeft manlief zaterdag altijd de auto nodig. Maar dan hihi durf ik nog niet alleen te reizen. Rij overal naartoe zolang er maar iemand naast me zit.
En de trein roepen velen dan...ook dat durf ik niet alleen, omdat ik het gewoon nooit of te weinig doe.
Groetjes Elly

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een mooie kaart. En wat leuk zeg die dagen op de Krea Doe. Heel veel plezier. Geniet er van

Elly zei

Even een correctie op mijn eerdere berichtje..as zaterdag kom ik toch langs met een vriendin, ze wilde graag dus ga ik met dr mee..
Komen we je vast en zeker wel tegen.
Groetjes Elly