Pagina's

dinsdag 12 mei 2020

Lots of Love

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions.


Ik heb gebruik gemaakt van allemaal schitterende snijmallen van StudioLight. De basis is een schitterende ticketmal uit de lijn van Jenine JMA04. Ik heb deze een keer met wit en de achterste met blauw gestanst. Door middel van een lintje zitten ze op elkaar.

Het mooie designpapier komt uit de prachtige lijn Summer Breeze. Ook de bloemen en het takje komt uit deze lijn en zijn de stansen SUB287 en SUB288. De tekst Lots of Love komt van een snijmal van Janneke Brinkman JBS01.





Bij deze kaart ook veel dezelfde stansen gebruikt, de tekst komt van snijmal SL283.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag toe.


2 opmerkingen:

Caroline zei

prachtige kaarten, door het papier heeft het niet veel meer nodig.
groetjes Caroline

JanniedenButter zei

Weer een superrrrr mooie kaart Ineke!
Wat een prachtige mal is dit.
En heel mooi opgemaakt.
Groetjes Jannie