Pagina's

donderdag 21 mei 2020

Demo Noor & Zo

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met een hele mooie mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze kaart bij me op de demo a.s. zaterdag 23 mei bij Noor & Zo in Waspik. 

Deze demo is Coronaproof. De winkel is deze dag niet geopend voor vrije inloop. Er zijn echt nog maar een paar plaatsjes open tussen 14.30 uur en 15.30 uur. Dus wil je toch graag komen, mail dan naar info@noorenzo.com, dan hoor je of je er nog bij kunt.



Ik heb gebruik gemaakt van 470.713.781 Card Ard Stepper.
Het schitterende designpapier is van Scrapboys - Loveland.




De mooie ovaal is een snijmal van CraftEmotions 115633/0924. De mooie rand is van Noor! Design 6002/1491. De mooie takjes zijn van Studio Light.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en veel liefs toe.



Geen opmerkingen: