Pagina's

maandag 18 mei 2020

Demo Noor & Zo

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag 23 mei mag ik sinds een lange tijd weer een demo geven bij Noor & Zo in Waspik voor Dutch Doobadoo. Deze demo is Coronaproof. Deze gezellige demodag begint om 10 uur voor deze dag kan je alleen vooraf een afspraak maken. Er zijn nog wat plekjes vrij om 12.00 uur, 13.30 uur en 14.30 uur. Mail voor een afspraak naar info@noorenzo.com 
De winkel is deze dag niet open voor vrije inloop.

Ik laat jullie vast een kaartje zie  die ik bij me heb en ik heb deze kaart gemaakt met een nieuwe schitterende shapemal die deze week uitkomt.


Ik heb gebruik gemaakt van mal 470.713.190




Ook zijn deze dag Kyra Muurmans - Maas (Studio Light) en Miranda Bouhof (Noor! Design) aanwezig. Mail dus gerust info@noorenzo.com
Ik kijk er helemaal naar uit.



Geen opmerkingen: