Pagina's

zaterdag 16 mei 2020

Gefelicitflapstaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met een schitterende labelstans van Studio Light.


Ik heb stans SL274 van Studio Light gebruikt. Wat een ontzettend leuke label kaartjes kan je hier mee maken.


De teksten en stansen zijn van CraftEmotions. De snijmallen komen van 115633/0521. De teksten komen van clearstamp 130501/1318.


Het mooie designpapier is van Craft 'o Clock. Ook het mooie plaatje is daarvan. De takjes zijn van Studio Light.


Ik wens jullie weer een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Elly zei

Het is een beauty.
groetjes Elly

Unknown zei

Prachtig Wat een mooie kaart

Jessy meskens zei

Zo mooi Inneke ! Ik hou van deze vintage look .gr Jessy

Cobie zei

Prachtig Ineke! Vintagekaartjes is altijd extra genieten.
Groetjes Cobie

JanniedenButter zei

Wat een geweldig mooie kaart weer Ineke!
Super mooi vind ik het,leuke mal is dit!
Ik hou ook erg van vintage, je vorige kaart
is ook prachtig ,bedankt voor de uitleg.
Groetjes Jannie

Martha zei

gewoon prachtig.

Groetjes Martha.