Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Kolibries

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions met schitterende materialen en een nieuwe Dutch Doobadoo shape mal die over een paar weken in de winkels te koop is.


Ik heb gebruik gemaakt van shape mal 470.713.785



De mooie ovaal die ik hierbij gebruikt heb is van Craftemotions en is snijmal 115633/0924. De schitterende lelie is snijmal 115633/0429.


Deze heb ik gestanst van perkamentpapier en bewerkt met de Dora finger wax van Cadence.

Het mooie designpapier is van Scrapboys Primavera, de mooie rand aan de zijkanten is van Studio Light en komt van de lijn van Jenine.



Ik wens jullie een fijne dag en dank je wel voor het langskomen.




2 opmerkingen:

Mieke Duckers zei

Wat een prachtige kaart weer, Ineke!! Kan niet wachten tot je weer in Zevenaar komt! Zou de derde keer scheepsrecht zijn? Groetjes en blijf gezond met zijn tweetjes!!
Mieke

roelie zei

Prachtig is die vind de mal ook zo gaaf