Pagina's

donderdag 28 mei 2020

Hip Hip Hooray

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met een schitterende mal van Dutch Doobadoo.


Het is de shape art scallop Tag 470.713.189


Ik heb voor deze tag mooi designpapier, labels en teksten van Noor! Design gebruikt. Ook het plaatje komt uit Men's World. Verder heb ik snijmallen van CraftEmotions en Noor! Design gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart, want ik vind het wel leuk om van deze stoere kaarten te maken.

Veel liefs.






2 opmerkingen:

Corien zei

Geweldig weer,Ineke!
Ben zelf sinds lange tijd weer begonnen met n kaartje. Maar hoe krijgen jullie het toch zo mooi strak uitgeknipt?!
Erger me er soms aan en dan stop ik weer.
Groetjes, Corien.

Elly zei

Prachtig Ineke.
Ik moet nog een creatie inplannen maar hij zou echt naast de jouwe kunnen qua kleuren :) en bijna hetzelfde model, de mijne is voor een jarig jongetje.
Groetjes Elly