Pagina's

maandag 4 maart 2019

X-Mas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik vorig jaar al heb gemaakt voor CraftEmotions. Ik heb deze kaart gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo.


Het is een echt kerstkaart, gemaakt met het prachtige designpapier van Craft & You, Winter Dream.
De mooie mal van Dutch Doobadoo is de Dutch Shape Art XL A4 470.713.170.


Het lijkt net op een klein boekje als je de strik open maakt, daar heb ik een mooie snijmal van Tonic gebruikt. Dit is artikelnummer 115631/2369 bij CraftEmotions. Het woordje X-Mas is ook van CraftEmotions en is artikelnummer 811500/220. De leuke takjes onder de poinsetta's komen van snijmal 115633/0229.De mooie bloemen zijn van een snijmal van Mariannedesign LR0435. De leuke druppels op de takjes en in het midden van de bloemen komen van de Nuvo Chrystal Drops Autumn Red. de sterren die ik op de kaart heb gebruikt komen van snijmal 115633/0819 van CraftEmotions.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Ineke,

Je kaart is weer schitterend zoals gewoonlijk.
Was blij je zaterdag tegen te komen en te horen dat
het weer wat beter met je gaat.

Groetjes Marijke Kievit

Elly zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Elly

Gerlinde zei

Wat ontzettend mooi gedaan!!

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat is deze weer super mooi. Heel gaaf zeg