Pagina's

donderdag 28 maart 2019

Bloghop Dutch Doobadoo met nieuwe collectie April


Hallo allemaal,

Er zijn weer nieuwe gave artikelen uitgekomen van Dutch Doobadoo.






Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 28 maart t/m 30 maart 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
En dit is mijn kaartje geworden

 Ik heb gebruik gemaakt van de mal 470.713.175


Een prachtige mal om te gebruiken.




vanaf hier mag je verder hoppen naar Monique

Ik heb een mooi plaatje van Jelliedesign gebruikt in een mooie mal van Mariannedesign. Het mooie designpapier is van Craft 'o Clock.
Ik wens jullie veel plezier met de bloghop en vergeet niet verder te hoppen naar Monique

Liefs Ineke


21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een mooie kaart weer Ineke, toffe vorm, de cirkel lekker groot zodat je er mooi je plaatje met een mooie cirkelmal op kan verwerken. Helemaal top met je strikjes en bloemetjes!
Dank je wel voor de inspiratie!
Nancy

Sylvia de Bruin zei

Wat is hij leuk Ineke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Weer zo'n prachtige kaart van jou Ineke, hele mooie kleurtjes ook! Groetjes Betha

Handmade By Yvonne zei

Wat een prachtige kleuren Ineke.
Love it!!
mooie kaart!
bedankt voor t delen Ineke
groetjes YVonne

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooie kleuren en wat een mooie mal heb je weer gebruikt. Echt prachtig

Lucky L. zei

Prachtige creatie!
Groetjes Ingrid

Bea zei

Prachtige creatie en schitterend mooie kleuren, toppie....

groetjes Bea.

Engelchen zei

OO, Ineke, wat is dit een prachtige kaart geworden.
Echt super gaaf.

groetjes Geesje

Marianneke zei

Wat een mooie kleuren combinaties, prachtig.

marian zei

Een heel mooi lente kaartje groetjes marian

Lut van den Berghe zei

Wat een liefie!

Ellen zei

Ik vind dit stencil erg leuk, daar kan ik wel wat mee. Jouw kaart vind ik heel mooi met de prachtige bloementoef, het mooie plaatje en de gekozen kleuren. Toppertje! Bedankt voor de inspiratie! Ik ga verder hoppen...

groetjes, Ellen

Wilma van Bergen zei

Toch echt wel weer een super leuk modelletje kaart en heel mooi gemaakt met in die blauwe kleuren.

JanniedenButter zei

Wat een super lief kaartje Ineke!!
Het model is ook heel leuk.
De bloemen zijn heel erg mooi!
En een gaaf modelletje.
Groetjes Jannie

Cobie zei

Wow Ineke … wat Mooi. En helemaal in mijn favoriete kleuren, geweldig!
Groetjes Cobie

Gerlinde zei

Wauw Ineke!! Wat heb je dit ontzettend gaaf gemaakt! Prachtige materialen gecombineerd!
De bloementoef is ook echt geweldig!!
Groetjes,
Gerlinde

Miet B zei

Dag Inneke, Wat een geweldige kaart maak je met een eenvoudige vorm. alles mooi gemat, en daar een super mooi plaatje op. Deze kaart is een toppertje.

Yvonne van de Ven zei

Wat een prachtige creatie Ineke!
Hele mooie kleurencombinatie.
Groetjes Yvonne

Marina zei

Het is een prachtige kaart Ineke hele mooie kleuren en een prachtig kaartmodel.

Groetjes Marina

CreaBeaDaantje zei

Ineke super mooi gemaakt en prachtige kleuren combi👌

Adriana zei

Wat een prachtige blauwe tinten, daar hou ik van en je boeketje zo perfect erbij💙