Pagina's

vrijdag 22 maart 2019

Voorjaar

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, waar ik vorige week al aan begonnen was, tijdens mijn weekje vakantie. 


Ik heb voor deze kaart mooie materialen van Mariannedesign en CraftEmotions gebruikt.


De mooie vlinder 115633/0215 en de takjes 115633/0240 zijn van CraftEmotions.


Ik heb ook 3 schitterende snijmallen van Mariannedesign gebruikt. Het mooie vierkant komt van LR0571, er onder zit snijmal LR0553. De blaadjes komen van LR0545.
Het mooie designpapier is van Lemon Craft.
Het mooie plaatje komt van een knipvel MB0179 van Mariannedesign.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot de volgende keer maar weer.

Veel liefs van Ineke

5 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterend!
Groetjes Cobie

Elly zei

Prachtig zoals altijd
Groetjes Elly

JanniedenButter zei

Weer een superrrr mooie kaart Ineke!
Ik heb vanmorgen de vierkanten mal gekocht,
Dus gelijk een leuk voorbeeld om te maken.
Groetjes Jannie

Anja zei

Moeten jullie vaker doen ...zo,n weekje samen hobbyen....:-)...
Heel mooi gedaan!!

groetjes van Anja

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191