Pagina's

maandag 25 maart 2019

De liefste mensen verdienen de beste wensen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een winter/kerstkaartje zien die ik vorig jaar al heb gemaakt, maar doordat ik ziek geworden ben nog niet heb laten zien.

 Ik heb deze keer een oudere mal gebruikt. Maar ik blijf hem zo verschrikkelijk leuk vinden.


Het is de Dutch Card Art A$ stand up 470.713.303.


Door de vouwen krijg je een heel leuk model en de mooie snijmal van Marianne LR0564 komt er mooi op uit.


Ik heb op deze kaart bloemen van glitterfoam gebruikt. Het mooie designpapier is van Studio Light.
Het mooie plaatje van Jelliedesign.

Dit is mijn kaartje weer voor vandaag. Tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart en die glitterfoam is erg mooi zeg.
Groetjes Elly

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie kaart en ook een leuk modelletje .
groetjes Marjan.

Caroline zei

De mal is inderdaad heel mooi. Je kaartje is een juweeltje zo!
Groetjes Caroline

Gerlinde zei

Heel erg mooi gemaakt Ineke!
Groetjes,
Gerlinde

Cobie zei

Schitterende kerstkaart!
Groetjes Cobie

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191