Pagina's

maandag 18 maart 2019

Snoepdoosje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuk doosje zien, deze heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Dit doosje is ontzettend leuk om te maken.


Ik heb voor dit doosje Dutch Box Art 470.713.053 gebruikt.


Ik heb mooi designpapier van Mintay gebruikt. Het plaatje is van Hobbyvoordelig HV165



De binnenkant heb ik ook bekleed met het mooie designpapier, je kunt er ook iets in doen, Een leuk doosje om weg te geven.


Aan de voorkant heb ik een leuk plaatje verwerkt.


Het doosje wordt dicht gehouden door dat ik 2 lintjes heb verwerkt onder het designpapier.


Ik wens jullie weer een fijne dag en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Elly zei

Prachtig!
Groetjes Elly

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg mooi Ineke

Ilonka zei

Erg mooie kaart, prachtig !!
Groetjes Ilonka

Elly zei

Prachtig!!
Groetjes Elly