Pagina's

maandag 26 november 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien en het is een winterkaart geworden in vintage stijl.


Onderstaande materialen heb ik als basis voor deze kaart gebruikt. De embossingfolder is een mal van Crafters Companion.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:


Snijd nachtblauw karton op maat van het embossingfolder


Bewerk je papier met vintage wax met je vinger. Je krijgt een prachtig resultaat. Wrijf het goed uit.


Snijd wit een halve cm groter als het karton die je bewerkt hebt met een embossingfolder. Het nachtblauwe karton is weer een halve cm groter.


Zo zie je al wat het gaat worden met het plaatje erachter geplakt. Snijd de bloem uit.


Bewerk de randjes van de bloem met een klein beetje lijm en strooi er dan glitters over heen. Het resultaat is verbluffend mooi.




Ik hoop dat jullie deze creatie weer leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.



5 opmerkingen:

Lia zei

Ineke, dit is prachtig! Wat een mooi resultaat geeft die vintage wax.
Lia xx

Caroline zei

Prachtig met de wax erover verwerkt!

Groetjes Caroline

Willemien Leijten Senders zei

Heel mooi Ineke ,ga het proberen ,alweer wat geleerd

Francisca van Beek zei

Ineke,
Wat een geweldige kaart meis😘

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat super zeg. Wat een mooi spul dat wax