Pagina's

donderdag 29 november 2018

Bloghop Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Vandaag hebben we weer een leuke bloghop bij Dutch Doobadoo met de mooie nieuwe materialen.



Wat vinden jullie er van?

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 29 november t/m 1 december  2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! Ik wens jullie heel veel hop plezier. 


  • En dit is mijn kaart geworden:

Jullie mogen vanaf hier verder hoppen naar: Monique


Ik heb gebruik gemaakt van de mooie shapemal 470.713.169.




Vergeten jullie niet verder te hoppen naar: Monique

Liefs Ineke




26 opmerkingen:

Beate zei

Prachtig weer Ineke, zeker de bloemetje 😍

Vlindert zei

Ik moest even wennen aan het model van ddbd ...maar..zo uitgewerkt..wouw...prachtig..

Wilma van Bergen zei

Dit is echt een geweldige vorm mal, altijd leuk om er bovenin een strikje e.d. te binden. Super mooi kaartje ook.

ger zei

ook al zoln mooie kaart klasse hoor

Hobby Hoogland zei

wat weer een mooie kaart ,ziet er altijd erg mooi uit en af en toe kan ik ze in het echt zien bij Paulien in HHWaard.
De bloemen zijn ook weer fantastische.
groeten Marjan

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi, en wat een leuk model mal weer! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow wat mooi met die shapemal. Een beauty

Martha zei

Wat een leuk voorbeeld! Ik kon me niet zoveel voorstellen in eerste instantie bij de mal, maar dit is echt heel tof geworden!

Bea zei

Schitterende kaart met dit stencil Ineke, toppie gedaan...

groetjes Bea.

Crea Ankie zei

Toppertje Ineke!!

Riet zei

Ik vind je creatie heel mooi en de bloemen....prachtig.....

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow schitterend en de bloemen die je gemaakt hebt werkelijk prachtig van kleur ook!

Unknown zei

Wat een zoeterd! Zo vind ik het model nog leuk ook!

Wies zei

Hele mooie vintagekaart heb je met de nieuwe mal gemaakt. De bloemen zijn prachtig.
Groetjes, Wies

Diny zei

Prachtige creatie Ineke.....wat ontzettend mooi gedaan!
Groetjes Diny

Cobie zei

Ach.... wat een schatje! Dit is wel een hele mooie DDBD mal die je hier gebruikt hebt.
Groetjes Cobie

Wil zei

Mooi zoals je deze mal gebruikt hebt. EN dan die bloemen... wauw!

Judith zei

Owh die is ook erg mooi geworden, ook weer zo'n leuk stencil.
Groetjes van Judith

Alice zei

Ziet er prachtig uit,wat je gemaakt hebt groetjes Alice

Handmade By Yvonne zei

Gaaf, net een blister verpakking . En die bloemen prachtig!

Groetjes Yvonne

JanniedenButter zei

Het is weer een dotje Ineke!!
Super gaaf model,prachtige bloemen.
Je hebt er wat moois van gemaakt!
Groetjes Jannie

Natasja's Kaarten zei

Wat een plaatje is het weer Ineke! Prachtig! Groetjes, Natasja

emsiescreaties zei

altijd mooi om te zien wat voor moois je er van maakt!

Crealientje zei

Oohh mooi!
Kan zo in de Kerstboom :), hahaha.
Ik ken iemand die versiert zijn boom met de gekregen kaarten van dat jaar.Best handig heb je elk jaar een ander versierde boom.
Dit model leent zich daar mooi voor!
Hele mooie vintage look.
Bedankt!
Liefs Crealientje, hop!

joke zei

Wat een mooie aanvulling weer deze shapemal!
Schitterende kaart!
Groetjes Joke

Suzan zei

Ik had hem al op FB gezien Ineke,vind hem prachtig!
Groetjes Suzan