Pagina's

donderdag 22 november 2018

Joy to the world

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions. Natuurlijk weer met allemaal mooie materialen van StudioLight en Mariannedesign.


Ik heb de voor deze kaart diverse distress oxides gebruikt. De mooie stempel van StudioLight StampSL325. Ik heb de tekst gestempeld met versamagic en bewerkt met embosingpoeder. Het vosje heb ik ingekleurd met de kleurpotloden van NUVO. De achtergrond heb ik bewerkt met een embossingmal van Mariannedesign.


Ik wens jullie een fijne avond en tot de volgende keer.



2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

In het echt toch nog iets mooier! Kon deze gisteren in het echt bewonderen!
Heel mooi! Hopelijk is je dag vandaag goed verlopen!
Groetjes
Nancy

Caroline zei

Wat een mooi kaartje, het vosje is zo leuk!
Groetjes Caroline