Pagina's

donderdag 15 november 2018

Pluk de dag


Hallo allemaal
Afgelopen maandag mocht ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn. Gewoon zo leuk dat ik dit mag doen met de prachtige materialen.


Ik heb voor deze kaart de mooie XXL snijmallen gebruikt. Ik ben er echt een grote fan van en pak ze iedere keer weer.




 

Ik heb de bloemen gemaakt met designpapier en cardstock. En natuurlijk heb ik weer de leuke postzegel mal gebruikt. Je kunt hem zo leuk scheuren, net als een gewone postzegel. Ik heb gebruik gemaakt van het mooie designpapier van Stamperia.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een fijne dag.
Liefs Ineke
Gebruikte materialen zijn:
Crealies dies/stansen:


Crealies stamps/stempels:

4 opmerkingen:

Nicolette zei

Prachtige kaart Ineke.
Groetjes Nicolette

Cobie zei

Ooohhhh ……… wat een Schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Nicolette zei

Schitterende kaart, Ineke! Die cirkelmallen heb ik op de Kreadoe gekocht! Ik vind ze ook fantastisch.

Lieve groet, Nicolette

Cards en Box bij Lady M zei

Ik vind hem schiterend groetjes maartje