Pagina's

donderdag 1 november 2018

Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal

We hebben weer een te gekke nieuwe collectie voor jullie. Deze keer staan de mallen in het teken van "Koffie & Lekkers". Daar zijn we toch allemaal dol op?

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Wat vinden jullie er van?

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 1 november t/m 3 november  2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter 
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
En dit is mijn kaart geworden:

 Ik heb gebruik gemaakt van de Dutch Fold Art Card


En ook mooie materialen van CraftEmotions, Mariannedesig, Leane en Studio Light.




Vanaf hier gaan jullie naar het blog van Monique.
Doen jullie allemaal weer mee en bekijken jullie alle mooie voorbeelden?

Vergeet dus niet verder te hoppen naar Monique.

Liefs Ineke

14 opmerkingen:

Roelfina zei

Een mooie kerstkaart en wat een werk weer

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Ineke! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Hele gave kaart veel werk.maar super kleuren combinatie

Beate zei

Weer zo’n prachtig kaart, geweldige kleuren en vind deze mal echt leuk!

Crealientje zei

OOhh die is ook erg mooi!
Weer heel anders dan bij Corry.
Deze mal is super, er past mooi veel op:)Daar word ik blij van!!!!
Bedankt.
( de kerstballen geweldig, heeft niets met boghop te maken maar wou het toch even zeggen, ben volger geworden)
Liefs Crealientje.

Sylvia de Bruin zei

Wat is deze weer super mooi Ineke

ger zei

ook aql zo;n mooie kaart

Margriet zei

Mooi winters kaartje. Leuk zo met een pocket.
Gr. Margriet R

Unknown zei

Heel erg mooi! Echt een winters kaartje inderdaad.

Marga's place zei

Ik zag de de dutch folder art card ook bij Corry. Deze is totaal anders maar wel erg mooi met bruin en blauw.

Crealian zei

Supermooi, net als al je andere kaarten. Ik dacht eerst... huh wat met deze mal... maar voorbeeld van Corry en van jou denk ik: gaaafff

Unknown zei

Wat super mooi.

sylvia zei

Erg mooie kaart.
Groetjes sylvia koning

Ellen zei

Heel leuk modelletje is het en door jouw prachtige creatie zien we gelijk wat er mogelijk is. Komt op mijn die-wil-ik-ook-wel lijstje.

groetjes, Ellen