Pagina's

donderdag 13 mei 2021

Bloghop Slimlinekit Dutch Doobadoo

 


Na het succes van onze vorige Slimline kit nu het vervolg met de schattige Giraf.





  • Ga 13 mei 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
En dit is mijn kaart geworden.


Ik heb voor deze kaart de leuke slimline mal Ticket 470.713.869 gebruikt.


Vanaf hier mogen jullie nog verder hoppen naar het blog van Dutch Doobadoo
De teksten passen mooi bij deze leuke giraffen. Ik wens jullie een hele fijne bloghop en een hele fijne Hemelsvaartdag.







4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke kaart Ineke! Groetjes Betha

Bea zei

Ineke een prachtige kaart met deze kit, heel erg mooi gemaakt....

groetjes Bea.

Jannie den Butter zei

Het is een super leuk kaartje Ineke!
Schattig met de giraffes.
Groetjes Jannie

Anonymous zei

Liefde geeft nooit op, verliest nooit het geloof, is altijd hoopvol en volhardt onder alle omstandigheden. Ik geef God alle eer omdat hij Dr. Ige Ajayi in mijn leven heeft gebracht omdat hij me heeft geholpen mijn vrouw terug te krijgen waardoor ik voor een jaar ben gescheiden. Ik was de laatste persoon op aarde die het feit accepteerde dat spreuken bestaan ​​of niet werken totdat ik werd doorverwezen naar Dr. Ige Ajayi, online naar wie zoveel mensen heeft geholpen met zijn krachtige spreuken. Ik had geen andere keuze dan het te proberen, want 3 maanden na de scheiding werd ik gedegradeerd op mijn werkplek vanwege een depressie, want ik weet niet wat ik moet doen om haar terug te krijgen, maar ik dank God vandaag voor het gebruik van Dr. Ige Ajayi om mijn geluk en liefdesleven binnen 48 uur terug te krijgen. Vorige week hier, ben ik terug gepromoveerd naar mijn functie en ik ben hier om mijn eigen ervaring te delen met deze man genaamd Dr. Ige Ajayi. Ik weet niet wat je vandaag doormaakt, maar weet dat er in elke situatie altijd een uitweg is. Dr, Ajayi, bereidt ook spreuken voor zoals Loterijspreuk, werkspreuk, spreuk om een ​​scheiding te stoppen, spreukbehandeling voor ziekten, beschermingsspreuk, spreuk om succesvol en rijk te worden E.T.C. Neem contact op met e-mail drigejayi@gmail.com. Telefoon/Whatsapp +2348057393990