Pagina's

maandag 13 april 2020

Knuffel


Knuffel



Hallo allemaal

Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn. Ik laat jullie vandaag een easelkaartje zien met mooie snijmallen van Crealies.


Ik heb natuurlijk weer de schitterende dies van Crealies gebruikt zoals de mooie vierkante snijmallen.
De leuke bloemetjes heb ik van perkamentpapier gestanst. Daarna ingesmeerd met fingerwax en ze gaan vanzelf leven. 


Ook heb ik een schitterend randje gebruikt aan de zijkanten van de punt. Wat zijn deze leuk om te gebruiken. Ze zijn echt zo fijntjes.
Ik heb wit cardstock genomen van 12 x 28 cm en deze gerild op 14 cm. Ik heb er een salmiak van gesneden en ook een losse punt gemaakt uit een stuk wit cardstock van 12 x 14 cm. Daarna heb ik het designpapier er op geplakt.

Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-LiesXXL no. 8
Crea-Nest-LiesXXL no. 70
Crealies Duo Dies no. 46
Crealies Duo Dies no. 37
Crealies set of 3 no. 46
Crealies set of 3 no. 51
Crealies Uno no. 51
Crealies Tekststansen no. 14
Crealies On the Edge no. 101


3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en ook mooi model.
Mooie kleuren gebruikt.
fijne 2de paasdag.
groetjes Marjan.

Aartje zei

Werkelijk schitterend Ineke, heel mooi die prachtige bloemen op de voorgrond.
Groeten, Aartje

Elly zei

Prachtig Ineke.
Groetjes Elly