Pagina's

dinsdag 7 april 2020

B-Day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de B-Day mal van Dutch Doobadoo.


Wat een leuke mal is dit toch, ik had er nog niets mee gedaan, dus ik dacht eerst maar eens mee aan de slag.


Het is de Card Art B-day 470.713.698.


Een mooi plaatje er in. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen. Verder heb ik snijmallen van Mariannedesign en CraftEmotions gebruikt.


Dit was weer mijn kaartje, ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden. Ik wens jullie een fijne dag en dank je wel voor het langs komen.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Elly zei

Hij is heel mooi Ineke.
voor jouw ook een fijne dag toegewenst.
Groetjes Elly

Caroline zei

Hele mooi kaart weer Ineke!
Groetjes Caroline

Debby Kuster zei

Wat een leuke kaart en leuk hoe jee de mal gebruikt hebt dat had ik nou nooit aan gedacht. Weer wat geleerd en opgestoken vandaag

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige kaart Ineke!!!!!
Heel apart deze mal!
Groetjes Jannie