Pagina's

zondag 12 april 2020

Happy Easter

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik iedereen ondanks alles toch hele goede Paasdagen toewensen. Wat leven we in een heftige tijd. Ik wens iedereen veel sterkte toe in deze tijd.

Ik had een tijdje geleden al deze kaart gemaakt voor Craftemotions


Ik heb voor deze kaart een mooie stans van Studio Light gebruikt SL255. Ik heb in de vakjes de mooie tabs gebruikt die er bij horen. Het mooie designpapier is van Piatek the four seasons - spring.
Ik heb voor deze kaart verder allemaal schitterende snijmallen van CraftEmotions gebruikt.
Allereerst de leuke eieren , die komen van snijmal 115633/0265.
Het leuke haasje wat wegspringt komt van snijmal 115633/0435.
De lieve schaapjes komen van snijmal 115633/0264.
Het woord Easter komt van snijma 115633/0527.


Ik hoop dat jullie toch fijne dagen hebben en graag tot de volgende keer.


Geen opmerkingen: