Pagina's

zondag 26 april 2020

Groetjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik gemaakt heb met een schitterende ticketmal van Studio Light SL264.


De leuke plaatjes heb ik verwerkt in een oudere mal van Noor! Design, de takjes zijn van Studio Light en het woord Groetjes is een snijmal van Mariannedesign.

Het mooie gele designpapier hierboven komt uit een paperpad van Studio Light PPSL132.

Het designpapier van de kaart hieronder is van Maja design.


Ik hoop dat jullie mijn kaartjes weer leuk vinden en wens jullie vandaag een hele fijne dag.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Lia zei

2 prachtige uitwerkingen van de mal en zo verschillend!
Lia xx

Sylvia zei

Prachtige kaarten.

Groetjes Sylvia

Nicolette zei

Ze zijn heel mooi.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat een prachtige kaartjes Ineke!
Groetjes Caroline