Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Make today magical (Demo Gerda's Hobbyshop)

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor de demo a.s. zaterdag 4 mei bij 
Gerda's Hobbyshop in Putten. Ik mag daar weer een demo geven met de mooie materialen van CraftEmotions.


Ik heb voor deze kaart de hartjes ticketmal gebruikt van Studio Light.


Verder mooie snijmallen van CraftEmotions en ik heb gebruik gemaakt van het mooie Dini designpapier. 


Ik heb er een klein label ingemaakt. Zo kan je zien hoe mooi de vlinders zijn, Ze passen heel mooi bij elkaar.


Dus a.s. zaterdag 4 mei ben ik vanaf 10.00 uur te vinden bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Deze mooie winkel kan je vinden aan de Molenstraat 7. Kom je ook gezellig langs?

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohhh wat mooi Ineke!

Gerlinde zei

Schitterend!!! Hele gave mal ook van Studio Light!
(komt ook weer op mijn verlanglijstje)

Elly zei

Hij is weer super mooi en dan in deze rustige kleuren.
Groetjes Elly

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191