Pagina's

vrijdag 19 april 2019

Demo Zusjes Hobbyhoekje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik morgen bij me heb bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede, waar ik een demo mag geven voor CraftEmotions.


Ik heb voor deze kaart een mooie snijmal (stencil SL165) van Studio Light gebruikt. Ook het mooie designpapier van Dini Design komt mooi tot zijn recht met een mooi plaatje(MB0179) van Mariannedesign.


Ook de bloemetjes(LR0587) zijn van Mariannedesign, de vlinders(115633/0215) en het mooie frame(115633/0921) zijn van CraftEmotions. De blaadjes (CR1432) zijn van Mariannedesign. Het spriettakje (115633/0240) is van CraftEmotions. De kleur van het designpapier is watermeloen.





Jullie kunnen mij vanaf 10.00 uur vinden aan Maandereind 52 in Ede. Kom je ook gezellig even kijken? Misschien tot morgen en anders wens ik jullie een heel fijn weekend.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Ineke. Mooi model, mooie kleur en alles zo mooi op elkaar afgestemd.
Lieve groetjes Miranda

Ela zei

Prachtige kaart Ineke! Mooi hoe die bloemen zo bij de bloemen op het plaatje passen. Groetjes Ela

Elly zei

Heel mooi zeg.
En de bloemetjes ook zo precies hetzelfde als de afbeelding.
Groetjes Elly

Gerlinde zei

Schitterend Ineke!!
Prachtig mooi gemaakt!
Groetjes Gerlinde

JanniedenButter zei

Dit is echt een topper Ineke!
Super mooie kaart ,leuk model.
Prachtige kleuren zijn dit.
Goede paasdagen !
Groetjes Jannie

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191