Pagina's

dinsdag 16 april 2019

It's a boy

Hallo allemaal,

Hebben jullie de leuke nieuwe slab van Dutch Doobadoo al gezien. O, wat is deze leuk om te maken. Binnenkort krijgen wij er weer een kleinkind bij en ik weet dat het deze keer een jongetje word. Wat zullen we weer blij zijn als alles goed gaat. We kijken er helemaal naar uit.



  1. Ik heb een prachtig rond plaatje gebruikt met bijpassend designpapier. 


Het is mal 470.713.707 Card Art Slab. Het lieve plaatje past mooi in een nieuwe snijmal van CraftEmotions. Het is een mooi nieuw set en dit is artikelnummer 115633/0921. Het lieve takje is een snijmal van Mariannedesign. Het ronde plaatje en het achterste ronde gedeelte heb ik gestanst met een nieuw set van CraftEmotions 115633/0901.


Ik vind hem echt heel leuk om te maken.



Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


2 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een schitterend lief kaartje!!
Daar zal de ontvanger zekers blij mee zijn!
Groetje Gerlinde

Elly zei

Wat een mooie slab is het geworden!
Groetjes Elly