Pagina's

donderdag 4 april 2019

Demo Creabri 13 april

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vanmorgen een kaartje zien die ik gemaakt heb voor volgende week zaterdag 13 april. Ik hoop dan een demo te verzorgen bij Creabri in Schijf. Er zijn deze dag meerdere demonstraties van 10.00 tot 16.00 uur aan de St. Antoniusstraat 40-42 in Schijf. 



Ik mag daar een demo geven met de mooie artikelen van CraftEmotions. Er zijn mooie nieuwe snijmallen waar je mooie kaarten mee kunt maken. Dit is een set met snijmallen en is nummer 115633/0923. Big Nest Dies.


Ook heb ik een leuk bloemetje van CraftEmotons gebruikt samen met een lief bloemetje van Mariannedesign


De vlinder is snijmal 115633/0215 van CraftEmotions. Het mooie designpapier is van Dini Design. Ik heb voor deze kaart de kleur mintgrun gebruikt. De takjes zijn van CraftEmotions en Mariannedesign.


Wie weet zie ik jullie deze dag. Kom gezellig kijken, er is veel moois te zien.

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Caroline zei

Een heel mooi kaartje in deze kleuren Ineke!
Groetjes Caroline

Handmade cards zei

Het is weer eens wat anders Ineke, heel mooi in deze frisse kleuren!
Gr, Wietske

Elly zei

Erg mooi en wat een mooie kleur ook.
Groetjes Elly

Betsy zei

Een super mooi kaartje. Dat ga ik zeker in het echt zien op zaterdag 13 april.
Groetjes Betsy .

Gerlinde zei

Heel erg mooi gemaakt Ineke!! Prachtig hoe je de kleuren ook in de bloemen weer terug hebt laten komen!
Groetjes Gerlinde