Pagina's

vrijdag 7 december 2018

XMAS

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions. Er is nieuw karton van CraftEmotions en is erg geschikt voor mixed media e.d. Ik heb deze kaart bewerkt met Vintage wax van Coosa.



Ik heb een mask van CraftEmotions gebruikt en heb deze geembosd. Ik heb de achtergrond en de bloem, dennenappels, takjes en hoekjes bewerkt met de wax gold en bij de achtergrond een klein beetje groen bij gedaan.

Heel leuk om te maken en ik hoop dat iedereen hier door wordt geinspireerd.


4 opmerkingen:

Ela zei

Prachtige kaart Ineke! Mooi met die wax. Groetjes Ela

Caroline zei

Wat geeft de wax een mooi effect! Heel mooi!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Prachtug deze kaart Ineke. Leuke materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Helga zei

Wow !!! A stunning art-work ! Like it !
Greetings from Austria --- Helga