Pagina's

maandag 24 december 2018

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met het mooie papier van Papicolor. 


Ik heb voor deze kaart een mal van Dutch Doobadoo gebruikt als basis voor de kaart.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Teken de mal 2x na op  nootbruin (2 maten) en snij of knip deze uit. Teken de mal 2x na op olijfgroen (iets kleiner als de bruine) en snij of knip deze uit.


Zo heb je 4 maten met sterren


Bewerk je sterren met een paper distresser.


Bewerk de voorste ster met een embossingfolder


Bewerk alle randjes met gesso of een craclepaint.


Snij de mal uit olijfgroen en bewerk deze met goudkleurige wax.


Werk je kaart af met een plaatje, bloemen, takjes e.d.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie hele fijne Kerstdagen en een Voorspoedig, Creatief en Gelukkig 2019 toe.

Veel liefs van Ineke


3 opmerkingen:

Elly zei

Hele mooie kaart!
Ja heb zeker zin om gelijk weer wat te gaan doen, maar zit druk in de overhuizing van onze oudste dochter.
Groetjes Elly

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg gave kaart. Dank je wel voor de goede uitleg

Aartje zei

Wat een mooi effect geeft die goudkleurige wax. Prachtig resultaat.
Groeten, Aartje