Pagina's

donderdag 6 december 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo. Deze kaart is vandaag gemaakt tijdens de workshops bij Dietvorst in Bergen op Zoom.


Samen met het mooie designpapier van Pion vormt het een mooi geheel. Ook het mooie plaatje is van Pion. De snijmallen zijn van CraftEmotions en Mariannedesign.

Wat was het een gezellige dag vandaag. Iedereen was heel blij met de mal die ze kregen.




En tot slot mijn kaarten op de tafel.


Ik wens jullie een fijne avond en veel liefs toe.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg mooi voora l de kleuren en de gehele afwerking

Trijntje zei

Prachtige kaart Ineke. Ziet er gezellig uit. Groeten Trijntje

Elly zei

Mooie kaart gemaakt op deze mal!! Heb hem laatst ook gekocht.
En bij Dietvorst zo dicht van mijn dorpje vandaan...nu weet ik zeker dat ik daar ook eens heen moet. Ziet er ook heel gezellig uit wat ik op de foto's zie.
Groetjes en een fijne zondag, Elly