Pagina's

dinsdag 11 december 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met een mooi plaatje van Jelliedesign.


Ik heb mooi designpapier van StudioLight gebruikt. Het is van basisvel BASISWT267. Een mooi plaatje en de mooie snijmal van Marianne vormen een mooie geheel. De leuke hertjes zijn van cottage cutz. De leuke takjes met besjes zijn van CraftEmotions. Gewoon een eenvoudig kaartje om te maken. De leuke houten sterretjes zijn van CraftEmotions.



Ik wens jullie nog een fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart!

Cobie zei

Weer een prachtige kerstkaart!
Groetjes Cobie

monique zei

moooooooooooooooooooi

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow super mooi

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์

mtfrieda@gmail.com zei

Inneke spijtig genoeg krijg ik van jou geen enkel berichtje meer door ...zou je het terug mogelijk kunnen maken dat ik terug naar je prachtige kaarten kan kijken aub...dank bij voorbaat grtjs.Marina Timmermans

mtfrieda@gmail.com zei

Bedankr Inneke ik kan terug genieten van je mooie kaarten...ze zijn weer prachtig meid