Pagina's

donderdag 3 september 2020

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met schitterende materialen van CraftEmotions.


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe snijmal 115633/0531. Wat is dit weer een gave snijmal. 

Achter deze snijmal heb ik een mooie ronde snijmal 115633/0941 gebruikt. De basis is gemaakt van een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die deze maand uit komt. Dit is shapemal 470.713.198. Het mooie designpapier en plaatje komen uit een blok van Studio Light PPSL152. Ook de tekst van vellum en het plaatje komt uit dit leuke blok. Ik heb het plaatje verwerkt achter een blister met wat sneeuw. De mooie kerstbloem is snijmal 115633/0432. Wat blijft deze toch ontzettend mooi om te gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne avond.



2 opmerkingen:

Elly zei

Hij is heel mooi Ineke,
Groetjes Elly

akkina van steen zei

Mooie Mal