Pagina's

vrijdag 25 september 2020

Bloghop Dutch Doobadoo

 






 

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga 24 september 2020 t/m 26 september langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 

En dit is mijn kaart geworden.


Ik heb voor deze kaart de leuke zeemeermin gebruikt. Dit is Build up mal 470.713.810.


Ik vind de zeemeermin erg leuk en heb hem gebruikt op de mal van de nieuwe Crafty kit. Deze is de set 472.100.007.


Het mooie designpapier is van Noor! Design.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Vanaf hier mogen jullie verder hoppen naar Joyce Jansen

Ik wens jullie heel veel hopplezier en tot de volgende keer maar weer.




14 opmerkingen:

Els zei

Je hebt er een pracht kaart van gemaakt en leuk met dit glitterpapier.
Groetjes, Els

Diny zei

Prachtig spetterend kaartje is het

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk de zeemeermin! Groetjes Betha

Christa van der Plaats zei

wat een leuke zeemeermin😍 Leuk dat je dat haar ook hebt aangepast.
Superleuke kaart!😍

Rosina zei

Heeel mooi je onderwater kaartje op die nieuwe mal van DDBD weer Ineke...zo gaaf die Build Up Zeemeermin.....heel leuk gemaakt met dat roze glitterpapier...
SUPER!!!!
groetjes Rosina

Crea Astrid zei

Een schattige kaart. Mooie nieuwe zeemeerminnen mal ook. Prachtig zo met de glinsterende staart.

Liefs, Astrid.

Bea zei

Wat een leuke kaart met deze zeemeermin Ineke, echt gaaf....

groetjes Bea.

mari62 zei

Wat een lief kaartje. Erg leuk zo met die glitters.

Groetjes Marianne

brigitte_vroegop zei

Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de build up mallen en ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

Crea Ankie zei

Super mooi Ineke!!

Diotine Robbe zei

Oh wat een lief kaartje is dit

Handmade By Yvonne zei

wat een leuke kinderkaart Ineke
groetjes Yvonne

roelie zei

Schattig zeemeerm8n mooi ook de glimmende staat

Diny zei

Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt Ineke....schitterend!
Groetjes Diny