Pagina's

vrijdag 11 september 2020

Bloghop Nieuwe Noor! Design artikelen


Goedemorgen allemaal,

Er zijn weer super leuke papiersets binnen uitgekomen van Noor! Design. Het is set papier en bijpassende labelvellen en een SCR@P papierset.

 





Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 11 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

En dit is mijn kaart geworden


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie designpapier uit paperbloc To the Beach 6011/0658 en de bijbehorende labelvellen 6011/0428.
Ook heb ik weer de mooie snijmal 6002/0528 gebruikt. Ik ben echt een beetje verliefd op deze schitterende snijmal. Vanaf hier kunnen jullie verder hoppen naar Hanny
De basis is een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die deze maand uitkomt. Vergeten jullie niet verder te hoppen naar Hanny.Ik wens jullie heel veel hop plezier.



8 opmerkingen:

Christa van der Plaats zei

ow Ineke, wat een prachtige uitvoering zeg!! Mooi papier weer ook. Mooi!😍

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart Ineke en papier is prachtig! Groetjes Betha

JanniedenButter zei

Wat een geweldige mooie creatie Ineke!!
Heel leuk model en lief plaatje erbij.
Je hebt er wat moois van gemaakt!
Groetjes Jannie

LisannesKaartenhobby zei

Lief kaartje!! Echte meidenkaart Met die mooie strik

Hobbygroet Lisanne

Josee Heylen zei

Helemaal mijn ding ,wat is het mooi geworden, ik geniet ervan om dit te zien.

Rosina zei

Hoi Ineke...
wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt met deze nieuwe papierset PRACHTIGE zachte kleurtjes....ook de nieuwe stansjes komen heel goed tot hun recht....En het schattige stempeltje prachtig ingekleurd...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Aartje zei

Oh wat schattig is dit Ineke, Prachtig.
Groeten, Aartje

janneke1961 zei

Wateen lief kaartje is dat geworden.