Pagina's

dinsdag 14 juli 2020

Old Lace

Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje met bijpassende envelop zien. Zo leuk weer deze schitterende mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze kaart ook volgende week zaterdag 25 juli bij me met de demo bij Noor en Zo in Waspik. Ik mag een demo geven met de nieuwe materialen van Dutch Doobadoo. Je hoeft deze keer geen afspraak te maken. Kom je gezellig naar ons toe om te kijken wat ik allemaal bij me heb?


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe Envelope Art Cortado 470.713.804


Wat een mooie sierlijke mal is dit. Ik heb het schitterende designpapier van Stamperia gebruikt Old Lace. Wat is dat toch mooi design papier.



De ovale mal is een schitterende snijmal van Noor! Design, snijmal 6002/1455.


De mooie swirl komt van een snijmal van Mariannedesign LR0670.


Het is echt een heel leuke mal om weer te gebruiken en ik hoop dat ik jullie er weer mee kan inspireren,




7 opmerkingen:

Cobie zei

Oooohhhh.... wat een super super super mooie creatie!
Groetjes Cobie

Elly zei

Echt prachtig Ineke!!
Groetjes Elly

Ria van Veldhuizen zei

Schitterend,Ineke, zo chique!!

Gina Bloyaert zei

Dag Ineke,
Je kaarten zijn en blijven echt wel een streling voor het oog!!
Mvg gina Belgiƫ

Femmy zei

Prachtig Ineke!

JanniedenButter zei

Weer een super gave creatie Ineke!!!
Groetjes Jannie

Unknown zei

My name is Mrs Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036