Pagina's

zaterdag 18 juli 2020

Life is Sweet

Hallo allemaal,

Volgende week zaterdag 25 juli kunnen jullie mij vinden bij Noor en Zo in Waspik waar ik een demo mag geven met de mooie materialen van Dutch Doobadoo

Natuurlijk heb ik ook deze kauwgomballen automaat bij me.


Het is shapemal 470.713.802 en wat is hij leuk om te maken.


Het mooie designpapier is van Stamperia - Sweety

Komen jullie gezellig volgende week zaterdag naar Waspik? Het is deze dag weer vrije inloop en we beginnen om 10.00 uur. Noor en Zo kunnen jullie vinden aan de Scharlo 9 in Waspik.

Tot volgende week allemaal.




3 opmerkingen:

Unknown zei

My name is Mrs Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

JanniedenButter zei

Wat is hij leuk de kauwgom ballen automaat!
Een super leuke mal van d.d.b.d .
Je hebt er weer wat moois van gemaakt Ineke!
Groetjes Jannie

JanniedenButter zei

Je vorige kaart is ook super mooi!
Wat een prachtige creatie Ineke!
Groetjes Jannie