Pagina's

vrijdag 24 juli 2020

Demo Noor en Zo

Hallo allemaal,

Morgen 25 juli  kunnen jullie mij vinden in de winkel van Noor En Zo in Waspik. Ik mag daar de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo demonstreren.

Ik heb onderstaande kaart gemaakt met de nieuwe Crafty Kit One More Stitch artikelnummer 472.100.004.


Deze leuke mal en designpapier en stickers zit in het leuke pakket. Het designpapier is echt zo fleurig.


Komen jullie morgen ook naar Noor en Zo in Waspik.Jullie kunnen deze prachtige winkel vinden aan de Scharlo 9 in Waspik. Ik ben er vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Tot morgen en anders wens ik jullie een heel fijn weekend.



2 opmerkingen:

Elly zei

Wat een leuke creatie, en deze mal echt waar mijn moeder haar garen altijd op had zitten. Vlgs mij heb ik er nog een paar van haar in mijn naaikoffer (als ik die niet opgeruimd heb al)
Fijne dag vandaag in Waspik.
Groetjes Elly

JanniedenButter zei

Wat een prachtige mal van D.D.B.D
Je hebt er weer wat moois van gemaakt Ineke!
Heel leuk voor creatieve mensen die veel naaien.
Groetjes Jannie