Pagina's

zaterdag 16 november 2019

Wintergroetjes

Hallo allemaal,

Wat heb ik vandaag een leuke dag gehad bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede. Gerlinde heeft een prachtige nieuwe winkel geopend aan Maandereind 17 in Ede. Echt de moeite waard om eens te gaan kijken. En wat was het heerlijk druk vandaag. Grandioos. Ik heb zoveel lieve mensen gezien vandaag. 
Ook deze kaart had ik vandaag bij me.


Ik heb deze kaart gemaakt met mooi glitterkarton van Tonic. Het designpapier is van Studio Light.


De mooie kerstbloem is van CraftEmotions en is artikelnummer 115633/0432.


De mooie zijkanten heb ik gemaakt met een mal van Mariannedesign snijmal LR0632. de mooie vouwlijn zit er direct in. de mooie ronde mal is snijmal CR1474 van Mariannedesign. Het mooie plaatje komt van knipvel MB0181. De tekst komt van clearstamp CS1036.



Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot de volgende keer allemaal.

2 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige kaart Ineke.
Groetjes Elly

Crealientje zei

Wauw wat een mooie elegante kaart!
Vooral de zijkanten vind ik super.
Heel leuk gedaan!
Leuk om te lezen dat je een leuke dag had Ede!
Fijne Zondag verder, lieve groetjes Crealientje.